środa, 26 czerwca 2013

MOJA OPINIA - Garnier Color Sensation

Dzisiaj recenzja kremu koloryzującego Garnier Color Sensation nr 111 Srebrny Superjasny Blond.



Od urodzenia jestem posiadaczką włosów koloru jasny blond. Niestety mój jasny kolorek włosów z wiekiem zaczął robić się trochę ciemniejszy, co nie bardzo mi się podobało, dlatego będąc w liceum zaczęłam rozjaśniać włosy. Najpierw były to delikatne pasemka robione średnio co 3 miesiące. Po kilku latach znudziły mi się takie pasemka. Nie były już one też tak modne jak kiedyś, dlatego przerzuciłam się na 
farby do włosów. Taka koloryzacja niestety sprawiła, że włosy jeszcze bardziej ściemniały i dlatego teraz jestem zmuszana farbować włosy średnio co 1 lub 2 miesiące.

Oto efekty dzisiejszej koloryzacji:

PRZED - prawie 2-miesięczny odrost


 I PO 

 Moja opinia: Kolor bardzo mi się podoba. Odrost pięknie został pokryty. Krem ma dość przyjemny zapach  a podczas koloryzacji  skóra głowy mnie nie piekła. 
Moja ocena 5/5.

1 komentarz:

  1. Po koloryzacji napewno przydadza sie maski do włosów zapraszam na moje rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń