czwartek, 6 czerwca 2013

Kwietniowo-majowe denko


Bardzo lubię czytać tego typu posty i chociaż pierwotnie plan denko polegał na zużywaniu zalegających  od długiego czasu na naszych półkach kosmetyków to fajnie jest po każdym miesiącu skontrolować ile tak na prawdę zużywamy. Oto co udało mi się zdenkować. Będą to w większości kosmetyki pielęgnacyjne. Dlatego moje założenie na kolejny miesiąc to zużyć coś z kolorówki. 

 Od lewej:
1. Tonik do twarzy Clean & Clear Morning Energy, dobry tonik w rozsądnej cenie, dobrze oczyszczał skórę. Czy kupię ponownie: TAK

2. Żel oczyszczający Garnier Czysta skóra, od lat jestem wierna żelom Garniera, dobrze oczyszczają skórę.Czy kupię ponownie: TAK

3. Hipp, krem pielęgnacyjny, zużyłam go wspólnie z córeczkami, dobrze nawilżał skórę. Czy kupię ponownie: MOŻE

4. Jedwab do włosów CHI, mój ulubieniec i to już kolejna buteleczka, Świetnie zabezpiecza końcówki i jest bardzo wydajny. Czy kupię ponownie: TAK

5. Krem Nivea, używałam zimą i wiosną na bardzo przesuszoną skórę (kolana, łokcie, stopy). Krem ma bardzo tłustą konsystencję więc nie wszystkim odpowiada. Czy kupię ponownie: NIE

6. i 7. Żele pod prysznic ISANA: i znowu moje faworyty jeżeli chodzi o żele, ładne zapachy za naprawdę niewiele. Czy kupię ponownie: TAK

8. Mgiełka wzmacniająca RADICAL: stosowałam zarówno na mokre jak i suche włosy, to moje pierwsza buteleczka i po zużyciu całej nie zauważyłam jakiejś zadziwiającej poprawy kondycji moich włosów. Będę szukała lepszego zamiennika. Czy kupię ponownie: NIE

9. Żel do higieny intymnej Facelle, używałam go również jako delikatny szampon do zmywania olejów z włosów oraz do mycia pędzli do makijażu. W obu rolach dosyć dobrze się spisywał. Czy kupię ponownie: MOŻE

10. Żel oczyszczający Garnier, kolejny żel Garniera tym razem stosowany do pielęgnacji na dzień i jak zwykle jestem z niego zadowolona, dobrze oczyszcza i odświeża skórę. Czy kupię ponownie: TAK

11. Szampon do włosów Alterra Granat i aloes, delikatny szampon bez silikonów, stosowałam również do zmywania olejów. Czy kupię ponownie: MOŻE

12. Balsam do ust CARMEX, moja wygrana w konkursie rossmanowskim, świetny balsam o delikatnym różowym odcieniu. Czy kupię ponownie: TAK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz