czwartek, 4 lipca 2013

MOJA OPINIA: Tangle Teezer (stara wersja) vs Tangle Teezer (nowa wersja)

Dzisiaj porównanie dwóch modeli osławionej już szczotki Tangle Teezer. Szczotka czarna to klasyczna wersja TT, natomiast fioletowa to nowsza wersja Salon Elite.

Na początek jednak parę słów o samej szczotce TT. Używam jej już ponad rok i jestem z niej bardzo zadowolona! Zawsze miałam problem z rozczesaniem włosów, zwłaszcza po myciu. Odkąd mam TT nie mam już tego problemu. Włosy po niej są miękkie i gładkie. TT radzi sobie świetnie również z kołtunami, co jest moją zmorą w zimie od noszenia czapki i szalika. Szczotka jest lekka i wygodna do trzymania. Dużym plusem jest to, że tę szczotkę tak jak żadną inną, łatwo utrzymać w czystości - wystarczy umyć szczoteczką pod bieżącą wodą z dodatkiem mydła lub szamponu. Jeżeli chodzi o minusy to na pewno cena (ok. 50 zł) i dostępność. Niektórzy się dziwili jak można wydać tyle pieniędzy za kawałek plastiku, ja jednak nie żałuję i myślę że jest warta swojej ceny, bo z żadnej innej szczotki nie byłam tak zadowolona jak z niej. Do minusów dorzucę jeszcze jeden malutki - po jakimś czasie kolce troszeczkę się powyginały, nie zauważyłam jednak żeby szczotka gorzej przez to czesała. 
TT polecam wszystkim osobom borykającym się z problemem rozczesania długich włosów. 

A teraz czas na porównanie dwóch wersji TT.



Różnice:
  1. Kształt - nowsza wersja TT Solon Elite ma zmieniony kształt przez co ma większą powierzchnię czeszącą  i jest bardziej wygięta w łuk. 
  2. Materiał - TT Salon Elite jest wykonana z solidniejszego plastiku, ale kolce niestety również się troszkę wyginają
  3. Użytkowanie - dzięki temu że kształt się zmienił szczotkę lepiej się trzyma w dłoni podczas czesania, jeżeli chodzi o samo czesanie to nie zauważyłam różnicy. 



Jak dla mnie obie wersje są dobre, świetnie rozczesują włosy, a to jest najważniejsze. Jeżeli jednak miałabym wybierać którą wolę to zdecydowałabym się na nowszą wersję TT Salon Elite, ponieważ lepiej trzyma się ją w dłoni podczas czesania i jest tańsza.  Na Allegro możemy kupić ją za około 40 zł z przesyłką. Starsza wersja jest już gorzej dostępna a jej cena na różnych aukcjach wynosi nawet do 55 zł.  

Jeśli macie starszą wersję TT to myślę że zakup nowego modelu to zbędny wydatek, jeśli natomiast poszukujecie dobrej szczotki lub wahacie się który model wybrać to polecam TT Salon Elite.  



1 komentarz: