środa, 17 lipca 2013

Małe "włosowe" zakupy

Dzisiaj krótko o małych zakupach produktów do włosów. Moja walka o piękne włosy zaczęła się prawie rok temu. Przez ten czas, po wprowadzeniu kilku zmian w pielęgnacji, włosy bardzo odżyły. Obecnie w dalszym ciągu staram się poprawić ich kondycję ale też zależy mi na ich przyroście, dlatego ciągle  poszukuję idealnych kosmetyków dla moich włosów. Myślę że jednym z nich stała się mleczna maska Dolce Latte. O niej już niedługo w osobnej recenzji.

Drugi włosowy kosmetyk zakupiony dzisiaj to osławiona odżywka Jantar. Jestem ciekawa jej efektów na moich włoskach. Zobaczymy za miesiąc po skończonej kuracji:)

3 komentarze:

  1. też w tym tygodniu zaopatrzyłam się w jantar ;) ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie poczytam o tych efektach, bo walczę z wypadaniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam ostatnio farby do włosów do tego teraz zamówie od Ciebie maskę i odżywkę! Można startować z wiosną :)

    OdpowiedzUsuń