piątek, 14 czerwca 2013

Czas na małe włosowe porównanie:)




Nie jestem typową włosomaniaczką, ale od roku moja pielęgnacja włosów zmieniła się i to bardzo. Nie katuję już włosów codziennie suszarką i nie stosuję codziennie lakieru do włosów. W obecnej pielęgnacji stawiam raczej na minimalizm kosmetyczny: szampon, odżywka, dobra maska, jedwab do zabezpieczenia końcówek i ulubiony Gliss Kur w spray'u ułatwiający rozczesywanie. Kilka razy w miesiącu stosuję olejek na włosy co bardzo poprawiło ich kondycję. Co jeszcze zmieniło się jeżeli chodzi o włosy? Nie chodzę już do fryzjera! Pozwoliłam włosom odrosnąć żeby pozbyć się tego okropnego cieniowania. I oto efekty rocznej pielęgnacji:


Zdjęcie pierwsze: maj 2012






Zdjęcie drugie: maj 2013









1 komentarz:

  1. Kolosalna różnica! Wiele razy próbowałam się przestawić i nie stosować suszarki i prostownicy, ale niestety..jestem od nich uzależniona! :D

    OdpowiedzUsuń